ÅhVadJagÄrBra

Bra dag! Riktigt bra!

Slöade hela förmiddagen och fram till kanske halv tre, sen blev det fart! Gjorde med pappas hjälp (lite) en riktigt god kycklingsallad som innehöll:
-Kyckling
-Isbergssallad
-Gurka
-Körsbärstomater
-Röd paprika
-Fetaost
Och lite Thousand Island-dressing till!


När jag ätit blev det lite sims-spelande, har fixat en familj som flyttade in i det "fina" huset från igår.
Sen, för en stund-sedan, målade jag ÄNTLIGEN de svarta linjerna och målade i där jag missat med lite färg.


Kom nyss ut ur duschen, så nu ska jag blåsa håret och försöka kolla på tv samtidigt, might be fun!
Och btw, klicka på bilderna för att se dem i större storlek, as ordinary ;3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0