Fullständigt onödigt

Hej, den som läser detta (vem som nu gör det?)

Iaf, min nya blogg, och eftersom jag suger på att blogga kan detta bli intressant.
Mitt...syfte med bloggen tror jag är att skriva lite sisådär om min vardag och så. Sen, som ni ser på headern, så ska jag försöka få med en hel bilder, delvis på de amatörmässiga tavlor jag gör, foton jag tar på allt möjligt, och lite så.
Sounds good? Yes!

Och detta ska inte, som den förra, bli en helt emo blogg där jag skriver massa sadface-grejer m.m.
Utan lite mer happiness, serious saker.


Just nu: Lyssnar jag på Katy Perry – Firework och skriver detta. Jag har nyss haft en liten fight när jag skulle få in headern, men jag lyckades hyfsat. Enda minuset är att kvalitén är sämre här än den var i Paint (ja, här använder vi avancerat stuff!).

Jag funderar på om jag ska:
-Kolla om penslarna är rena nog att måla lite grönt med på tavlan jag håller på med

Klicka på bilden för att se den i större storlek!
-Göra lite "flätor". Har ingen bild på de, det kommer så småningom, men jag köpte nya snören igår så tänkte att det kan kanske vara lite kul!
-Plugga. No comment. Har med min oemoståndliga charm lyckats få så jag ska göra tyska- och matteprov kommande vecka. Och jag äger på geometri och vad det är vi har i tyska. Eller inte!

Just nu lutar det åt att kolla penslarna. Ja, det ska jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0