Gooooodmorgon!

Sovit rejält bra inatt, men ändå är jag trött...aldrig varit känd för att vara morgonpigg :D
Atm skriver jag detta och är inne på facebook. Kollade nyss på Plain Jane på MTV, men det är reklam nu, så.

Idag ska jag:
-Plugga lite mer. Tyska-glosorna, texten och geometri i matten.
-Försöka måla på lila, mörkgrönt och guld på tavlan.
-Fläta lite.
-Städa på skrivbordet, det ligger färgtuber, pennor, läkerol- och pimpim-askar lite utspritt (aa)

Sen vet jag väl inte mer.
Pappa väckte mig för ca 20 minutersen, nyss ropade han "har du gått upp?". Jag svarade ja.
Nu gick han förbi rummet och såg att jag satt vid datorn (under min loftsäng), då sa han "wow, har du kommit så långt".
Tycker faktiskt att det var en bra bit!
Men, nu ska jag göra lite annat! Höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0