Maaat

Nu är jag tillbaka, denna gång i sällskap av stuvade makaroner, falukorv och ett glas vatten.
Dagen har inte varit så dum än sålänge. Följde med pappa till en av hans kompisar som behövde lite hjälp med att koppla el. Sen har jag bara varit hemma och tagit det lungt mest. Har fyllt i med två färger till på tavlan. Mörk marinblå (trodde det var lila) och mörkgrön, eller som jag kallar den, amazongrön.

Som jag sa igår; klicka på bilderna för att se dem i större storlek!

Idag har jag även gjort två korta videos som finns på youtube. De är bara oseriösa, men det var kul att göra dem.

The Eating-movie part 1
http://www.youtube.com/watch?v=yApy6a5FDU0
&
The Eating-movie part 2
http://www.youtube.com/watch?v=IoEJAno81bI

Måste fjäska med Moa så hon lär mig hur man lägger upp grejs från youtube direkt i bloggen (aa) <3
När man talar om trollen så smsar de! Jag är Moas idiot, och vi ska lära oss stå på tårna imorgon. Alltså tårna tårna, no feet.
Men nu börjar Solsidan vilken minut som helst, jag har lovat Moa att börja kolla på det.
:D

Kommentarer
Postat av: Moa

Förstår du hur mycket jag misstolkade det där med mat och el..?



TÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR<3

Solsidan..<3<3<3<3<3

2011-02-20 @ 20:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0