Miiiiiiiin kväll

Har varit seg, och jag har inte gjort vad jag planerat riktigt (när brukar jag det?!).
Men har iaf tagit bilder på flätorna, som jag sagt:

Klicka på bilderna för att se dem större!

Kom även fram till att jag vill göra en annan sak i bilden imorgon. Vi ska arbeta med att själva designa och illustrera dvd- och cd-omslag. Förra gången började jag med ett dvd-omslag till "PPP - Potter Puppet Pals". Men jag har kommit fram till att nä, tror inte att det blir så...bra. Så jag ska göra cd-omslag till YM@6.
Herregud vad smart jag är. Har ju inte skrivit ett dyft om musik här nästan. Dåligt.

Hah, okej, YM@6 (You Me At Six) är ett jättebra band från Storbritannien, mer behöver inte sägas! Jo, att de är jättebra. Iallafall så typ...målade jag av två framsidor från deras album, så jag har lite inspiration imorgon.

Och nej, jag fokuserade inte på att göra texten snygg. Men nu har jag något att utgå från, så jag inte sitter där helt handfallen med hjärnsläpp.

Albumet på första bilden är "Hold Me Down"
Spotify:  You Me At Six – Hold Me Down

På andra bilden är det "Take Off Your Colours"
Spotify:  You Me At Six – Take Off Your Colours
De flesta låtarna är jättebra, faktiskt!

Några andra band jag även lyssnar på ibland:
A Day To Remember
The Fray
Blood On The Dancefloor
Green Day
Good Charlotte
My Chemical Romance
Paramore
...och diverse artister och så.

Btwbtwbtw, här är tavlan med alla färgerna ifyllda:

Nu ska den bara få torka i några dagar, sen ska jag fylla i med svart i alla linjer och så, mellan färgerna eller vad man ska säga, typ.

Men nu är det rätt sent, jag är trött, sängen, kuddarna och täcket kallar!

Natti!
(Jäklar vad mycket bilder det blev i detta inlägget. Aja :D )

Kommentarer
Postat av: Moa

BOTDF <3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<33<3<3<3

2011-02-22 @ 20:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0