Pos

Pos på min körda och min osmidiga kompis!

De är så fantastiska så de förtjänar en fin, suddig bild här.
Eftersom vi är så otroligt bra på bild, att skissa tryck till tröjor och så.
"1% PERFEKT
99% IDIOT"
I deras fall; osmidig och körd! <3

Iaf, jag är hemma, jag fryser, jag vill ha något varmt! Det är svinigt kallt, ibland vill man nästan till ett varmt land, nästan.
Och dagen har varit helt okej, om man inte tänker på vissa detaljer.

Just nu: Har jag utan anledning på tv:n och lyssnar på My Life As Liz på MTV. Jag funderar på om det är läge att fylla i två sista fälten på tavlan, eller hämta något ätbart, eller fläta. Eller vira ett täcke runt mig. Lockande tanke!
Nåja, får se vad det blir.
Btw, Moa målar fint, remember that!

Kommentarer
Postat av: Moa

Det ser ut som om jag vill göra saker med Rosas penna...

DU VILL HA GUD!

JAG MÅLAR JÄVLIGT FINT FAKTISTK!

Fan vad coolt det hade vart att trycka den bilden på tröjan (L)

2011-02-21 @ 17:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0