Yeah, 'cuz I suck when it comes to this

Jag är sämst på att blogga, honestly.
Dagen har varit rejält seg, jag är trött och har ont i örat. Har dock spenderat lite kvalitétstid med min käre bror, och vi lekte med hans fina Geomag!
Jag gjorde stora mästerverk.



Och några timmar senare:




Sedan satte jag mig vid datorn igen, grämde mig själv för att jag fortfarande inte målat svarta kanterna på tavlan, och startade sims. Inspirerad av mina tidigare byggen skapade jag detta:



Huset är rött för att min grafik what so ever är kass. Men det är rätt fint att man lärt sig fusk för att göra mer än tre våningar, i detta fallet fem.
setHighestAllowedLevel 5
Byt ut siffran mot antalet våningar man vill kunna bygga!

Ehm. Eftersom klockan är ganska mycket, jag är rätt trött, så ska jag nog gå och dejta min kära kudde några timmar.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0