Alldeles för sent, jag vet, men w/e

Klockan är just nu 23:56 och jag borde sovit för länge sedan. Men inte då - jag har gjort en laddning kladdmuffins som blev helt makalöst goda, och en tigerkaka står i ugnen. Har aldrig gjort det innan, så vi får se om den blir ätbar!



Såna kommer det bli fler av i framtiden, helt klart.
Anyways, jag får hjärnsläpp och kommer inte på vad jag ska skriva. Eller jo, jag var på första moppekurs-lektionen idag i två timmar. Fick böcker, och vi pratade om lite allt möjligt. Nästa gång (redan på onsdag!) ska vi först ha två timmar teori, sen två timmar praktisk övning. Lite nervöst för jag verkar vara den enda i gruppen som inte suttit på en moppe, såå.

Nuuuu ska jag gå och ta på mig pyjamas och borsta tänderna, sen hoppas jag att tigerkakan är klar så jag kan gå och lägga mig.
Godnatt, pusskram!

Kommentarer
Postat av: Moa

Sv: Vi vet.....

2011-11-08 @ 18:01:10
URL: http://photobymw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0