Snabbt inlägg!

Varit inaktiv som fan, ni får leva med det. Bilen växer fram sakta men säkert, flaket är nästan klart. Vi hoppas på att kunna grundlacka den till helgen, helt awesome. Sen kommer den riktiga lacken på i slutet av månaden, då ska den bara besiktigas och sen vrum-vrum. Fast jag måste ju ta körkortet först, men de ringde från det stället igår och sa att de startar en kurs på måndag. Hoppas att jag kan delta i den!

Well, igår var det disco för småbarn och några av oss i KU var med och hjälpte till. Det blev riktigt lyckat!

NUUUU bär det av till GÖTEBORG. Kameran följer självklart med, hoppas jag får lite användning av den.

Ha det super, ska försöka få upp lite bilder ikväll om jag hinner/orkar.

Pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0