Sol och dimma

Det är vad jag ser om jag tittar ut genom fönstret såhär på förmiddagen. Har gått flera dagar sedan jag gjorde ett inlägg senast, så ni får ursäkta mig.
Göteborg var jättekul i onsdags, och vi åkte dubbeldäckare tillbaka, wihoo! Torsdagen bestod bara av att greja med bilen, och igår var jag & pappa i en annan maskinhall för att polera en Nissan Navara. Den blev väl glansig och fin, I guess.


Mja, känner att jag har mycket mer att skriva. Nu ska jag göra mig iordning lite och skissa på baksidor till våran klasströja, sen blir det hela eftermiddagen och kvällen med underbara Moa och Rosa. Kameran följer nog med, men kommer säkert bli liggande eftersom deras kameror spöar skiten ur min... (aa)

Well, ha det toppen iallafall!

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hejsan checka gärna in min blogg, kolla gärna igenom kategorierna (kolla in kategorin "jag syr" och tyck till!) Vem vet du kanske gillar min blogg?

Annars hur mår du? :)

2011-11-07 @ 16:39:42
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0