Två makalöst roliga dagar!

Elevens val var inte dumt alls. Vi började gårdagen med att prata om lite tekniskt angående kameror. Sen var det bara att gå ut och fota. Jag var med Moa och Ellinor och vi begav oss till skogen. Jag fick en ny profilbild, likaså Moa, men Ellinor var inte seriös. Inte alls.

Observera att det är en pinne på bilden. En frikking pinne som jag i rollen av fotograf fick leta upp åt henne. Den var även äcklig (ingen personlig erfarenhet).

Anyways, vi gick igenom lite enkel redigering, och efter fotograferade vi tre mer eller mindre seriösa porträtt (de andra hade fotomaraton, särbehandling på hög nivå vavava).
Jaaaaag slutade tidigare för att hinna till moppekursen där vi hade praktisk del idag. Jag fick för första gången i mitt liv sitta på en moppe, vilket gick förvånansvärt bra. Och det var jäkligt kul.....

Idag var jag med Niklas medan Moa och Ellinor hade spanska. Vi redigerade lite bilder som han tagit på maratonet, jag fick experimentera lite med dem!
Sen fick vi typ...fritt att gå ut och fota eller vad som helst. Blev ett gäng naturbilder. Jag och kameran var inte alls överens i början, men jag ägde ut den, så det är lugnt!


Klicka på alla bilder för större format!

Om en stund ska jag till Kyrkans Ungdom, vi ska leva jävel i fristad och ha det trevligt. Typ. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Moa

Vackert.....

2011-11-11 @ 06:34:54
URL: http://photobymw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0