Aj

Jag måste ha sovit konstigt, för mina skuldror gör verkligen svinont.
Ehm, ja. Dagen har väl varit lite annorlunda. Fick lite sovmorgon, sen var Moa vänlig att smsa något om en skylt, och då väckte hon mig. Jag gick upp, såg ut som en risbuske i håret (straffet för att jag somnade med det blött), sket i det och kollade på Scream. Den är fail när det är ljust ute.

Sen iallafall åkte jag på utvecklingssamtal, allt var frid och fröjd och jag var en bra elev, end of story. Jag och pappa flyttade min bil lite så vi ska kunna kapa den nu till helgen.
Sen åkte vi till mormor och morfar, åt där och väntade på en avlägsen släkting till mig som jag skulle hjälpa med ett skolarbete - ett reportage om Geocaching. Det var pappa som föreslog det för henne, såklart, men jag ställde upp. Det kändes otroligt fail att gå och "leta" efter en burk som man redan visste var den fanns, och samtidigt ha en helt efterbliven monolog med sig själv samtidigt som man visste att en kamera spelade in varenda rörelse jag gjorde.

Så jag har idag avgett ett löfte - jag ska aldrig mer vara med på en seriös film. Sen oseriösa filmer är en annan sak, de är mysiga!

Btw, mormor var den första släktingen att fråga vad jag önskar mig när jag fyller år om fyra dagar (hörde ni? FYRA!!!). Jag sa pengar, självklart. Deprimerande dock att alla pengar jag får kommer gå till mitt moppekort.

Men ska vara social och gå till köket, göra popcorn eller något och sen kolla på Idol. Ska ta på mig OnePiece, det förtjänar jag idag. Typ.

Ha det super!



Missing you. And I will continue do that in three more days. <3

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag vet att du saknar mig, men vi träffas snart!

Sv: Hihi ja jag älskar den <33

2011-10-14 @ 20:35:31
URL: http://photobymw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0