Back on track

Lite smått iaf. Hårddisken är fortfarande inte igång, så jag sitter och bitchblickar den var och varannan minut.
Tack och lov är humöret bättre nu efter att vi åt tacos såhär lite mitt i veckan (det är ju trots allt lillördag, faktiskt).

Glömde även skriva förut om hur det var i skolan och så, 'cause you care! Engelskan och tyskan gick som en dans! Sen när vi kom till matten så var det ju inte bara del 1 vi skulle göra idag, utan BÅDA delarna, utan förvarning. Tack och lov var det inte så många tal, så det gick nog helt okej. Förhoppningsvis blir jag godkänd iallafall.

Nu ska jag måla naglarna lite mer och så, vi hörs! :D

Av ingen anledning!

Kommentarer
Postat av: Moa

Ifall ni får igång den....Snälla skicka in jätte pinsamma bilder.... Då är det bara mobbning :(((

2011-10-05 @ 21:12:28
URL: http://photobymw.blogg.se/
Postat av: Moa

Sv: TAAAACK <3

2011-10-05 @ 21:14:21
URL: http://photobymw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0