Bildbooomb!

Dagen har varit jätterolig, verkligen!
Först "stylade" Zabina mig, sminkade och fixade håret, hihi! Sen gick vi ut och bara gick runt och fotade, riktigt härligt. Imorgon vid tvåtiden ska jag och Moa in till stallet där hon rider, chilla runt lite där och jag ska fota henne med hästar, och när hon rider, hoppas jag lyckas någorlunda och hon blir nöjd. :))

Men, duschen väntar så här kommer lite bilder från dagen!









Kommer nog fler så småningom, men jag tror inte att ni uppskattar för många på en gång! ;))
Pusskram, får se om det blir något inlägg imorgon innan jag åker.

Kommentarer
Postat av: Moa

You will lyckas! :)

2011-10-08 @ 22:36:51
URL: http://photobymw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0