Blir det någonsin som planerat?

Nej.
Vi cyklade och kollade på bilen, bestämde oss för att den blir perfekt som a-traktor och körde hem den (tjuvköra typ 200 meter, really badass). Anyway, eftersom det fortfarande var ljust så knackade vi på hos grannen, och med hans hjälp drog vi ut en stor del av inredningen, främst bak. Till helgen ska den kapas och bli sådär snygg. Är faktiskt grymt taggad (förlåt Moa, jag är SJUKT taggad) för att få iordning den här bilen, även fast jag egentligen avskyr att grejsa...

Sen när det blivit mörkt gick vi in, jag gjorde klart chokladbollarna och pappa, Pontus och grannen tog kaffe. Sen vet jag inte vad som hände, men pappa fick något..ryck?? Han fick iallafall för sig att "JA, vi ska göra struvor!!!!". För er som inte vet är det en sorts...kaka som man vanligen äter vid jul. Receptet var ju löjligt enkelt, och det mesta gick som smort. Förutom att jag råkade välta ett glas ner i 190 graders frityrolja som skvätte upp i pappas ansikte så han inte blev så glad, men ja.
Struvorna blev goda iallafall! Och jag tror han förlät mig :)))

Nu ska jag gå och ta en sen, mysig dusch och sen sitta uppe till 00:00. Då ska jag skriva GRATTIS på bästa Moas facebook-logg, för hon fyller byxmyndig imorgon!
Men vi hörs snart igen, här kommer bild på nya bilen :DD


Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Moa

DU ÄR SJUKT TAGGAD OCH INGET ANNAT.

2011-10-12 @ 07:33:26
URL: http://photobymw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0