Blöööööööö

Känner att jag verkligen inte har något att skriva om. Jo, jag kan klaga lite över att jag har 1½ timma NO imorgon, en halvtimme teknik och sen bär det ut i skogen för att genomföra en stor orienteringsbana som alla nior på skolan ska göra imorgon. Yaaaaay...
Kommer vara så slut, srsly.
Måste även plugga inför engelskaläxa, prepositioner. Sen har vi matteprov på onsdag och fredag tror jag, plugga till det med, samt tyskaläxan som jag inte vet om den är till onsdag eller fredag. Super!
Är lite sugen på att spela, så det kanske jag ska göra resten av kvällen parallellt med pluggandet?!

Glöm inte att rösta på min sjukt söta doftis-grej!

Ta hand om er, puss!

Kommentarer
Postat av: Moa

Sv: Det är visst bra.......

Jag bara glömde att stretcha..

2011-10-03 @ 21:42:23
URL: http://photobymw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0