Borta bra men hemma bäst

Hemma från mässan och KU.
Fick nyckelband från två gymnasium samt en hel del brochyrer.
Sen gick jag och Niklas till Kyrkans Hus där de redan kommit igång med bakningen, men vi fick i uppdrag att göra en Silviakaka som blev fin till utseendet iallafall, fick tyvärr inte tillfälle att smaka. Menmenmen, medan vi gjorde den så fick jag testa en sak jag alltid drömt om att testa från tv: Knäcka ett ägg och hälla gulan från ena skalhalvan till andra så att all äggvita silas bort!!!!

Imorgon är det fredag, sista skoldagen i veckan! Kommer inleda dagen med svenska, följt av tyska (shit, har läxa som jag måste plugga in ordentligt, tack och lov att jag får ha lapp med stödord!!!). Sen en evighetslång NO-lektion, tror vi ska byta från fysik till Kemi nu! Lunch, slöjd-där-man-aldrig-får-hjälp och en liten stund matte. Sen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelg!

Tihi. Förut, innan jag åkte, så hade all blåst och regn gjort så några blad fastnat på fönstret, Jessica tog fram kameran och fick två helt okej bilder!



Fick även en liten fin egopic, vill ni se den stort, klicka på den, annars kan ni blunda, det är okej!!!



Ha en fortsatt bra kväll, jag ska plugga och duscha ;)
Puss och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0