Förlåååååt...

För att jag inte bloggat. Alls.
Varit på språng precis hela dagen. Först åkte vi in till stan, till optiker. Kollade synen för att jag ska kunna ta körkort, och det gick väl bra. Sen hämta lillebror, och åka för att slänga ut gammalt bröd till vildsvinen. Jag låter säkert som en trädkramare när jag skriver så, men det är för att vi ska kunna skjuta dem. Pang. Bom Nu låter jag som en mördare istället.

Anyway, sen åkte vi och grejade med bilen lite lite. Fast det började regna, och skymma så vi åkte snart hem igen.
Jag tog en underbar dusch, och nu gör vi tårta inför min födelsedag imorgon (a)
Och jag ska få göra grön grädde, GRÖN, med karamellfärg. Helt totally awesome.

Kanske kommer bild sen. Eller imorgon. Skit samma.
Pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0