Ingen rubrik bra nog, eller något.

Åh, nu lät det som att inlägget är jätteviktigt. Det är det inte.
Nyss bytt vatten i två av våra akvarium, så nu är det rent och fint och så.

Hela våran lägenhet luktar gott förresten, pappa gjorde pannkakor förut, och pannkakor med hjortronsylt är bara så nomnomnomnomnomnomnom. Meeeeeen, jag är trött och sååå glad att jag är ledig imorgon med. Om pappa har fått in pengar så ska vi åka till en optiker och kolla min syn. Jag tycker personligen att jag ser väldigt bra, men det är obligatoriskt om man vill ta moppekort, så.

Ganska komiskt. Jag ska ta moppekort, och köra a-traktor. Det är liksom en bil, och det enda jag gör prov på är att köra moped. Asg.
Äsch, jag ska nog sova snart, ha det toppen, pusskram!!


What you do when you're bored :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0