Internet har varit väääääck.

Men nu är det tillbaka. Därför blev det inget inlägg igår. Å andra sidan har det inte funnits något särskilt att skriva.

Min älskade lillebror fyller 9 år idag, puss på dig!!!<3
Han och en klasskompis hade gemensamt kalas igår, jag och hennes storasyster var lite lekledare kan man säga. Jag fick även följa med henne och cykla runt för att ta ner småbarnens tipspromenadlappar. Cykeln var rostig, dåligt med luft i däcken, skramlade, ingen plinga, ingen handbroms och inga växlar. Dessutom hade jag fått väldigt ont i skrevet om jag hade varit kille. Men man ska inte klaga, vilket jag precis gjorde. Äsch, shit the same!

Ehm, imorgon har jag redovisning i teknik, och jag har tyvärr glömt lappen i skolan, och min klasskompis som jag gjort det här arbetet med har fått körtelfeber, så jag får stå där framme och skämmas själv. Fml.

Jag skulle skriva något nu, men så kollade jag till på tv:n och glömde av det. Äh, jag ska fylla i några lappar från Kyrkans Ungdom om att jag ska följa med på resa till Gbg nästa vecka (vi har för övrigt höstlov då, helt awesome), och övernattning den 18-19. Dags för mig att liksom skaffa ett liv och inte bara sitta hemma, och det chockar mig att pappa knappt sa emot. Eller, han sa inte emot något till Göteborg, lite roligt. Ska se om jag hittar någon kul affär, tihi. Vi ska även gå på bio där, de bjuder!!

Men, detta blev grymt långt, ni orkar säkert inte läsa det anyways.




Random pixx.

Kommentarer
Postat av: Moa

Snygga bilder ;)

2011-10-24 @ 22:21:47
URL: http://photobymw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0