Känner mig duktig!!!!

Klar med alla hemuppgifter (även om matten troligen är helt åt skogen fel), och jag har lärt mig tyskaglosorna till på tisdag. Har You Me At Six på rejält hög volym, ensam hemma och så. Asnice (Y)

Känner att jag har lite flyt, så jag funderar på att börja renskriva manuset till våran "pjäs" i hemkunskapen. Vi ska iscensätta en debatt som handlar om att det finns gifter i vissa kläder, och jag ska vara debattledare. Erbjöd mig även att ta hand om allt material och renskriva det på datorn och sen skicka det till Klara som skriver ut det.
Ska nog göra det.


Läskigt, knackade precis en försäljare eller något på våran dörr, jag öppnade inte (aa).
Men vi hörs och så senare, ha det toppen :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0