Min vän.

Känner att bloggen är min vän just nu. Jag är småseg, har tråkigt och ska äta. Och det finns ingen rolig på facebook, och Moa svarar inte på sms för hon har kalas.
Lägg märke till att jag ändrat om lite, har exempelvis lagt till en fin knapp här på sidan ifall ni inte gillar mig på bloglovin än ------------------------------->

Nu ska jag äta, och lida av ensamhet.
Btw, min granne har lan i samlingslokalen i källaren, så det går omkring massa random dudes här ute. Inte kul.

Makaroner dränkta med köttfärssås. Var så nyttig att jag lade på några tomater med...
Och självklart söta jag och söta Gammelsmurfen.

Shit, nu känner jag mig ego här. Ganska kul att låtsas ha awesome självförtroende när man skriver!!!

Kommentarer
Postat av: Moa

Är "han" fortfarande där? O.o

2011-10-15 @ 20:34:46
URL: http://photobymw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0