Nyinredning.

Ohyes, vi har haft en plansch med ett stort vildsvin hängande jämte mitt skrivbord innan, så varje gång jag tagit smexiga ego-pixx så har det kommit med en bild på en hårig rumpa. Inte smickrande.
Nu har jag iallafall rivit bort den, och satt upp lite bilder med You Me At Six-tema.


Får typ ta lite närbilder på bilderna senare, men det har jag inte riktigt ork med nu.

Well, idag kanske det inte blir så många inlägg. Jag och pappa ska kapa biiiiilen min, så jag får min A-traktor någon gång (aa)

Btw, jag fyller år om 2 dagar, TVÅ DAGAR.
Helt )(/%/&(/%=¤=&(=Å%¤&() totally amazing. Då är jag inte fjortis längre!!!!!!

Men, sov gott, ha det bra, gör något kul, jag vet inte!
PussKram!

Kommentarer
Postat av: Moa

Kissie du kommer alltid att vara fjortis, men vi accepterar det än då <3

2011-10-16 @ 10:44:12
URL: http://photobymw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0