Pain in the ass.

Nej, skoja bara. Huvudvärk. Tack vare att vi hade en vikarie på svenskan som
  • INTE ENS KUNDE SVENSKA
  • Hade gjort något med våran sal så den stank svett och rök så man ville spy, och jag sitter längst fram så han gick förbi mig precis hela tiden (vore ju onödigt att sitta eller stå stilla).
Menmenmen, vi fick besked idag om vilka praoplatser vi blivit tilldelade. Jag ska tydligen praktisera på Albrechts/Balder restaurang i Borås v 49-50 typ. Kan nog bli lite roligt :)
Känner mig även intelligent att jag funderade på var jag ska äta. Alltså, jag ska vara på en restaurang, känner att det inte behöver vara något större problem.

Men, nu ska jag gå och lida lite, kanske ta en värktablett. Frestande tanke.
Om vi inte hörs idag så blir det nog imorgon kväll, för efter skolan följer jag med Moa till Borås Ridhus för att bli informerad om deras spökkväll jag ska medverka i på fredag kväll. Lite roligt sådär :)

Pusskram hejdå!

Kommentarer
Postat av: Moa

Han sööööög.

2011-10-26 @ 19:27:40
URL: http://photobymw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0