Sent sent!

Juppsi, har inte haft tid att blogga sen igår o:

Dagen har bestått av skola, hem, äta, städa! Jusdet, jag har inte berättat så mycket om gårdagen. Det visade sig att pappa bjudit två av mina kusiner hit för att fira mig, så jag fick 100 kronor av dem. Sen kom farmor och farfar, och deras present var 320 kronor! Inte dumt alls. Wellwell, sen kom grannen in och åt tårta, eftersom det var massor kvar.
Strax innan han kom hit hade pappa börjat med maten (vårrullar och ris!). Vi åt, men det var ris kvar, och pappa gick till diskbänken, men jag tänkte inte mer på det. Sen kom han och slängde GRÖNT JÄVLA RIS på min tallrik. Färgat med karamellfärg. Glad i hågen tänkte jag att "karamellfärg smakar ju inget" och tog en gaffel ris. Det ångrar jag. Smakade skit, verkligen.

Menmen, sen städade jag. På min födelsedag. Fast av en anledning då, och det är att pappa sagt att han och lillebror åker en liten sväng till kusten fredag-lördag, och då ska jag ha lite tjejkväll med Moa, Rosa och Zabina. Vi ska kolla på SAW 3, äta tacos, ev kolla American Pie med, och självklart göra det här lilla samhället osäkert!
Så bara för detta så har jag tillbringat x-antal timmar med att städa, och nån timma till blir det säkert. Har dock fått riktigt fint på de ställen jag röjt över, och Pontus gav mig MVG+++ på inredningen av våran nystädade fönsterbräda ;)

Förlåt, detta blev långt inlägg. Bjuder på en liten bild från dagen med Zabina som jag inte visat. Tror förhoppningsvis att det blir ett bra gäng bilder på fredag med bästa tjejerna!



Jusdet, kom på nu att jag inte berättat om presenten jag fick av pappa (utöver att han bygger min a-traktor åt mig); två nya hål i vänsterörat! Kom på det bara för att det fortfarande ömmar lite, även fast det gått två dagar! Har därför 5 hål där nu, och 3 i högra örat.

Well, massa kramar till er! ♥

Kommentarer
Postat av: angela

SV; Så lite så. Tack! :D

2011-10-19 @ 23:13:05
URL: http://angelamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0