Smet i kylet

Ja, tihi. Chokladbollarna igår blev så goda, så nu har jag en omgång till i kylskåpet som snart ska rullas till bollar. Mumsmumsmums!

Öhh...dagen har väl varit bra. Jag och min klasskamrat fick klart våran modell av en bro på tekniken och jag fick även mina skriftliga omdömen som är lite underlag till utvecklingssamtalet på fredag. Alla omdömen var bra tycker jag, så jag är helt nöjd.
Snart ska jag kolla på Awkward (missade igår), sen ska jag rulla chokladbollar.
Fast nu sa pappa att vi ska gå och kolla om våran "nya" 740 startar, för isåfall ska pappa börja skruva isär den imorgon. Vi har redan en, men pappa säger att denna kommer göra sig mycket bättre som A-traktor, och jag känner typ "okej..".
Men jag vill inte gå och kolla på en bil nu.....men får se.

Btw btw btw, pappa berättade idag att jag ska ta mitt moppekort i Svenljunga. Där kostar det 4000:-, medan priserna är någon tusenlapp högre inne i stan. Dessutom verkar det ganska chill där för det är ett lugnt samhälle, och det är typ 4 teorilektioner, 1 körlektion och typ ett prov, sen får jag dra ut på vägarna. Men det kommer ta ett tag till, hoppas dock att jag kan ta kortet iår iallafall.
Så om typ en vecka ska jag in till en optiker och kolla synen, det är tydligen obligatoriskt för att man ska ta körkort. Fast jag är inte oroad alls, jag ser bra! (aa)

OCH OCH OCH, jag fyller 15 om exakt en vecka...<3

Så söt man kan vara. Från dagen med Zabina.

Kommentarer
Postat av: JOAKIM FORSBERG

Men mjaaau! ;)

2011-10-11 @ 23:33:45
URL: http://joakimforsberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0