Toppenlördag!

Ohja. Fast kanske ska börja med vad som hände igår då jag inte hade tiden att skriva eftersom jag drog till skolan, kom hem och var här 25 minuter (under vilka jag packade saker och åt två mackor i superspeedfart), för att sedan möta upp Moa. Vi drog in till stallet igen och började med spökkvällen. I stora hela blev det väl ganska bra i slutändan. Barnen var lite fega och många sa att vi inte fick skrämmas eftersom de var helt förstörda av skrämselmomentet innan. Sen när vi var påväg några stycken och gick runt för att släcka alla dessa marschaller så ringde Moa och sa att barnen var tillbaka, men en läskig gubbe hade kört efter dem, ställt massa frågor ocoh sagt konstiga saker. Inte roligt alls, så vi alla var helt upptrissade. Men det gick iallafall bra i slutändan.

Idaaaag har jag sovit hela förmiddagen, sen åkte vi och grejade med bilen och tog loss andra framskärmen och så. Sen var vi tvugna att flytta den, och med tanke på att hela växellådan och växelspaken är borttagen så fick pappa bogsera med våran vanliga bil, och jag satt i framtida a-traktorn och styrde! Sen var det nerförsbacke, och då tog vi bort bogserlinan, pappa körde i förväg och jag fick rulla och styra HELT själv! Det var superroligt och jag var faktiskt rätt bra på det (aa)

Hoppas ni haft det super med, jag ska nog äta lite choklad kanske och sen gå och klaga på pappa för att han är gubbig. Han kollar på "Så mycket bättre" och skiter fullständigt i när jag säger att det är DET programmet som skapade Septembers version av "Mikrofonkåt". Och han hatar den lika mycket som jag.


Well, massa pussar och kramar till er alla, kommer nog vara ganska inaktiv kommande vecka för vi ska försöka få klart det mesta med bilen så det bara är lacken kvar. Ha det toppen<3



Känns bra att lägga in bild på en reptilsak helt random.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0