Awkward.

På MTV just nu! Eller, just nu är det paus, därför passar jag på att skriva lite.

Dagen har varit bra över lag, ganska lugn och jag har för första gången någonsin gjort alla ute-momenten i friidrott på gympan, och bara försökt skratta bort att jag suger på det. Framsteg!
Okej...jag hade massa planer på vad jag ville skriva här, nu står det stilla i huvudet.

Vattnet är tillbaka! Bra att veta liksom.
Men...jag kan nog ta och se ifall jag kan hitta tyskaläxan till på fredag och kolla lite på den innan programmet börjar igen.

Klockan var precis 17:17, men jag hann inte önska något.
Ses senare!

Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Jag svarar på kommentarer!:D



Händer ikväll?



KRAM

2011-09-19 @ 17:36:46
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0