.....

Så trött. Hemma från skolan, äntligen fått i mig lite mat och så. Pappa har plockat massa kantareller som behöver rensas, vilket jag INTE är på humör för. Hoppas frosten och hösten kommer snart så svampen försvinner!

Äsch, ska snart dra på mig OnePiece'en tror jag och ta det luuuuugnt<3
Btw ska ni vara glada att jag är här. Vi har en praktikant-busschaufför typ, han kör lite roligt och det hamnar grenar som släpar mot rutorna, och det är ju rätt kul. Men idag när jag gick av bussen så gick dörren igen bara sådär och drog i min arm. Kändes nästan som man skulle bli klämd där.
Smsade Rosalie att den dragit i min arm, och hon svarade "han sa typ: smällde jag till någon nu?". Han behöver bli 100! Rosa sa även att det smällde som fan, men det var inte så allvarligt, men ändå.
Snart ska jag stämma bussbolaget...typ.

Men, nu ska jag bara försöka koppla av och så, ha det!

Kommentarer
Postat av: Moa

WTF?!?!?

Haha han kan inte köra buss :S

Idag så hann jag inte sätta mig innan han körde iväg :o

2011-09-20 @ 19:25:14
URL: http://photobymw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0