HejsanSvejsan!

Förlåt för att det inte blev något i fredags eftermiddag. Eller igår. Eller tidigare idag. Har inte hunnit starta upp datorn förrän nu, när jag väl är hemma igen. Har haft en hel del att göra eftersom detta var näst sista helgen (nästa helg måste vi flytta vagnen, woho!). Är rätt trött på kusten. Visst, det är trevligt där, nära till havet och allt. Men det passar inte mig.

Nåja, lite om vad som hänt. I fredags kom jag hem efter skolan, packade lite snabbt, kvickt och lätt och sen åkte vi mot husvagnen. Blev en helt spontan tur in på Gekås, väldigt trevligt eftersom det knappt var något folk alls!

Blev rejält nöjd där, eftersom jag införskaffade en helt ny fin jacka för 299, superbilligt i mina ögon! Och det är TUMHÅL på den, liksom, hål för tummarna, fattar ni vad lajbans?!??!?! Okej, kanske inte, men det är bekvämt, believe me.
Sen, när man gick där, så hade de en liten vägg med OnePiece-kopior. Och vad kostade dem? Jo, 179. Jag steg i taket eftersom riktiga OnePiece är svindyra. Det har gjort att jag inte brytt mig så mycket, men jag övertalade pappa att köpa en till mig (jag är smått ha-galen), och jag sitter i den nu, här vid datorn. Det är nog ett av de bästa plaggen jag nånsin haft tror jag, den är grymt bekväm och jag ÄLSKAR den verkligen. Tog en snabb bild förut:

Den är svart-vit randig, men ljussättningen är helt fel i det här rummet. Den är extremt snarlik en modell på OnePiece hemsida, som kostar 1400. Liksom 179 - 1400, vad väljer man?! Enda negativa är att enligt pappa liknar den en "fångdräkt", så mitt smeknamn just nu här hemma är "Fånge 14"....
Men han har iallafall märkt att jag är nöjd, så jag ska få en till nästa helg, som tidig födelsedagspresent (eftersom jag faktiskt fyller år om exakt en månad - den 18 oktober för er som inte vet vilket datum det är, och inte orkar kolla).

Vet dock inte om jag ska välja mörk- och ljuslila-randig, eller mörkblå med vita stjärnor?! Hjälp mig.

När jag fyller år ska jag ha kalas och bjuda lite fler än vanligt (det är inte varje år man fyller 15). Jag hoppas då få en hel del pengar. När inkomsten ökat ska jag beställa en hink med ca 20.000 pärlor från SlöjdDetaljer i pastellfärger. Ni tycker säkert att jag är knas nu och undrar vad jag ska med dem till.
Ni har rätt. Jag är knas. Kolla bilderna, och idiotförklara mig mentalt!

Klicka på bilderna!

Jag har inget liv. Kommentera inte ifall ni misstolkar hur jag lagt upp dem. Det var inte medvetet. Fast kommentera ändå, för skojs skull. Mitt lypsyl är för övrigt en riktigt bra referenspunkt.

Okej, detta inlägget blev överdrivet långt. Hoppas ni mår bra, jag gör det, kommer tillbaka imorgon.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0