Hemma igen!

Då var husvagnen bortflyttad från campingen eftersom sista helgen är nästa, och då ska lillebror på kalas. Dock flyttade vi den bara till pappas kompis hus, några hundra meter från campingen, så det kan hända att vi åker ner någon dag och fixar. Förhoppningsvis i oktober, eftersom pappa lovat att jag ska få en Gekås-OnePiece. Skulle ju egentligen fått i fredags, men de hade fått dra tillbaka senaste sändningen, men det kommer nya i oktober!
Dock var vi på Gekås en liten snabbis, eftersom de har en jättegod ost där som är grymt billig och lite så!
I Ullared ligger även en Panduro Factory Outlet-butik där vi gick in. Vad hittar man där, om inte sjukt billiga pärlor, såna som jag sökt?!?!
På prislappen står det 49:-, men det är utförsäljning så varje burk kostade bara 25:-. Heaven! Köpte fyra burkar bara sådär.
På loppis hittade jag även lite lämpliga garn, och ett paket trubbiga nålar.

Tog bara en snabb, kass bild för att ha något att lägga ut på bloggen. Klicka på den för större format!

Nu vet jag dock inte vad jag ska göra. Inte särskilt trött än om jag ska vara ärlig. Antingen kan jag utnyttja mina nya pärlor och göra fler söta ödlor, eller bara chilla järnet!
Avslutar med en bild på en av mina Malvor som jag har i kusten och troligen inte kommer få återse...men har kvar dem på bild ;)

Äsch, en bild till!

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0