Kniven mot strupen<3

"Det här kommer från en taskig gård...i ett taskigt land...på en taskig planet"
Åh, det programmet alltså!

Kvällen blev riktigt kul faktiskt. Övertalade pappa att låta mig testa att gå på Kyrkans Ungdom. Var lite skeptisk först till om det skulle bli kul, för jag kände nästan inga. Men det var skitkul, och jag blev jätteglad att Allis kom dit, eftersom jag inte träffar henne allt för ofta! Ska övertala pappa att köra mig dit i fortsättningen, kan bli lite svårt, men att ha något att göra kan ju vara kul, istället för att bara sitta och glo.

Svenskan har jag inte kommit så långt med, har bara hunnit skriva av två sidor till datorn, skulle gärna vilja bli klar med den snarast. Har även tyska-glosor att öva på, men det blir chill, eftersom jag har rätt lätt för att lära mig.

Förresten, jag och Zabina är lite skumma. Vi turas om att vara bäst, jag var bäst idag och hon imorgon, vi har ett mönster. Nu har vi ökat oddsen - varje dag Zabina är bäst ska jag dricka mjölk till maten. Och jag dricker bara vatten annars, men jag funderar på vilket som är bäst egentligen, om man ser ur hälsoperspektiv! Så jag kommer variera, vilket måste vara bra väl?!

Men, nu ska jag fortsätta att renskriva svenskan och vara duktig.
Pusspuss!

Fråga inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0