Ny header!

Underbart! Efter otroligt många om och men så är nya headern hyfsat på plats. Finns säkert små justeringar att göra och så, men detta var kanske inte 100% genomtänkt eftersom jag gärna förhastar mig när jag ska göra något. Defenitivt en av mina dåliga sidor..
Nåja, jag tänker inte försöka göra något åt det just nu, just idag. Istället är det American Pie-Beta House på tv6 om mindre än en timma som jag lätt ska kolla på med en skål popcorn vid min sida!
Under tiden..ja, vad ska jag göra under tiden?
Hade tänkt skriva av tyskaläxan från internet, men jag orkar inte, så jag fjäskar med Rasmus imorgon, mycket roligare ;)

Men nu har jag nog bestämt mig. Ska vara otroligt mogen och leka med modellera, precis som häromkvällen. Mina "konstverk" från då kommer här:



Vet att ni beundrar mig. Typ. Eller något.
Nåja, snart American Pie, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0