Snart sova, eller något?

Lite trött, actually. Vet heller inte riktigt vad jag ska hitta på, för gå och lägga sig vid denna tiden tar emot lite..
Kanske plugga lite mer tyska och fysik. Morgondagen är upplagd såhär:
55 min svenska - hoppas på att få tillbaka min levnadsberättelse som jag för övrigt faktiskt är nöjd med.
10 min rast
1 h tyska - säkert dubbelt läxförhör, alltså 10 verb MED böjningar. Wish me good luck.
5 min rast
1 ½ jävla timme fysik - läxförhör, som jag i nuläget känner mig relativt säker på, men kommer säkert gå åt skogen.
1 h fin lunchrast
1 h 20 min slöjd - där man aldrig får hjälp.
10 min rast
40 min matte - som alla kommer faila sönder på för vi är hur trötta som helst och bara ska ha genomgång inför nästa veckas prov.

Sååå, nu vet ni mitt schema. Ni har troligen även kommit fram till, precis som jag, att jag verkligen måste skaffa något bättre att skriva om. Eller att jag ska ut och fota. Längtar NÄSTAN till snön kommer, för då kan man få så grymt fina bilder.
Nåja, känner ju ett sånt grymt sug efter att plugga tyska, så det ska jag göra. Fast nu märkte jag att Moa var vid datorn, lite roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0