Tjudelu

Hemma äntligen. Dagen har varit bra, regnat till och från (en stund haglade det som sjutton också...), men det var uppehåll under idrottslektionen som faktiskt gick rätt bra. Tog två slingor genom att bara gå, inte springa. Jag satsar inte på högre än G i idrott, så jag nöjer mig.

Nu blir det att runda av svenska-"uppsatsen", ska nog bara skriva några meningar till, sen blir det att börja skriva in i datorn, lägga över på USB-minne och fortsätta i skolan imorgon på svenskan!
Så, ni vet vad jag har för mig, vi hörs nog av!

Kommentarer
Postat av: Moa

Sv: TACK! :D<3

2011-09-22 @ 17:53:14
URL: http://photobymw.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja det hagla skiiit mycket ju, fick en "snöhög" utanför typ haha :O

2011-09-25 @ 22:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0